środa, 25 maja 2016

Przedłużenie programu - Match 1 i 2

Zdecydowałam się na przedłużenie programu o kolejne 12 miesięcy. W sobotę zapłaciłam opłatę agencyjną (367$) a w poniedziałek już mi otworzyli pokój! Wszystko w ekspresowym tempie! I już wczoraj miałam pierwszą rodzinkę, a dzisiaj drugą! (no nieżle). Będę tu opisywac moje matche na przedłużenie. Od razu mówię, że biorę pod uwagę tylko zachodnie wybrzeże - Cali, Texas, Nevada, Arizona albo Hawaje. 


D- dziewczynka

C - chłopiec



Match #1 


Dzieci: D3, C3
Lokalizacja Libertyville, IL
Opis rodziny: Rodzina z bliźniakami. Lekarze. Mają już au-pair, potrzebują następnej (przewraca się w głowach od hajsu). Jestem na nie, ze względu na malutkie dzieci, lokalizacje oraz pochodzenie - kraje arabskie,

Match #2

Dzieci D7, C4, D3
Lokalizacja  Carmichael, CA
Opis rodziny: upragniona Cali! Ale niestety małe dzieci :( Rodzice są lekarzami, nie mają na profilu żadnych zdjęć. Na razie napisałam do nich maila czy mają czas na Skypa w tym tygodniu. Zobaczymy:)


Szczerze mówiąc, teraz przy drugim wyborze rodziny mam o wiele więcej doswiadczenia! Wiem o jakie rzeczy pytać, co jest ważne a nie np. czy dzieci lubią malować.  
Chciałabym dzieci starsze - takie szkoła podstawowa i wyżej. No i chciałabym Cali :) ale to już każdy wie :P 

Proszę trzymać kciuki! 

2 komentarze:

  1. Hawajow sie nie doczekasz bo tylko APiA jet market 😜 Trzymam kciuki za fajne rodzinki i za ta perfect! Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. * je ma (sorry, automatycznie mi slowa zmienia i czasem taka chinszczyzna wychodzi:/ )

    OdpowiedzUsuń