piątek, 17 lipca 2015

OBRONIŁAM MAGISTRA !!!

Tak tak tak! W końcu mam tytuł MAGISTRA! 
Po 5 latach studiów wreszcie się obroniłam!

W poniedziałek o godzinie 12. zebrałyśmy się na mojej uczelni czyli Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego w piątkę. Ja i cztery pozostałe dziewczyny wystrojone jak na otwarcie festynu :D 
Moja praca magisterska była o nowej firmie, która gdzieś tam od kilku lat krąży mi po głowie. tytuł "Biznes plan nowego przedsięwzięcia Centrum Kulturalno-Gastronomiczne Brooklyn". Zawsze chciałam mieć własny klub muzyczny, tym bardziej, że w mojej małej mieścinie nie ma nic takiego. Natworzyłam 100 stron. 
Na obronie weszłam ostatnia, cały egzamin trwał ok. 15 minut. Dostałam trzy pytania. Jedno z kierunku, drugie ze specjalności, którą robiłam a trzecie z pracy magisterskiej. Najlepsze, że po odpowiedzi na pytania promotor pociągnął temat mojego wyjazdu do Stanów! I tak 1/4 czasu obrony przegadaliśmy o USA :D

Oceny jakie dostałam to:
5 z pracy
5 z obrony
4,5 na dyplomie
4,3 średnia ze studiów.

Bardzo się cieszę, że to już za mną i to już koniec. To był ostatni przystanek przed wyjazdem do Stanów. Nieprzespane noce, wizyty w bibliotece, hektolitry kawy, szperanie w Internecie, wizyty u promotora (2 razy w tygodniu), milion poprawek, tak właśnie wygląda pisanie pracy magisterskiej!


A mój kalendarz pokazuje, że do wyjazdu został jeszcze tylko miesiąc!!!

13 komentarzy:

  1. Gratulacje, mnie obrona czeka w październiku, a w międzyczasie czekanie na PM, Powodzenia w USA;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A praca już napisana? :)
      Życzę powodzenia w poszukiwania perfekt rodzinki :)

      Usuń
  2. Gratulacje! Teraz pozostał już tylko wypoczynek i ostatnie imprezy :P
    Jejku, jak ten czas szybko leci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Adam!
      Zaczynam powoli ogarnianie pokoju i pozbywaniu się ciuchów :D nie wiem, jak ja się zapakuję na cały rok. To prawda, czas zapiernicza, nie nadążam nad tym :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) czas szybko zleci :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Teraz zostały tylko przygotowania do wyjazdu. Nim się obejrzysz już będziesz wyjeżdżać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Liczę na to, że ten czas szybko zleci :D

      Usuń
  6. Gratulacje Pani Magister! Wiem jakie to przyjemne uczucie być już po :D Zazdroszczę miesięcznych wakacji... Ja wszystko na wariata będę przed USA robić :/ Obczaj Naszą okolicę to mnie oprowadzisz jak przylecę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!!! Fakt, to wspaniałe uczucie mieć świadomość, że skończyło się studia :D
      Obczaję na pewno!

      Usuń