poniedziałek, 27 lipca 2015

Prezenty dla host rodzinki!

Do wylotu zostały 3 tygodnie!!!

Ja już się przygotowuję do wyjazdu i w zeszłym tygodniu kupowałam PREZENTY DLA HOST RODZINKI! 

HOST MAMA
Książka kucharska z polskimi daniami

Torba ekologiczna
HOST TATA

Folkowy kalendarz na 2016 rok
Dla chłopców wybrałam to:

Gwizdki z motywem polskim

Model samolotu do sklejania

Model okrętu do sklejania

Fajne też jest to, że przyjeżdżam do rodzinki tydzień przed wylotem ich obecnej au-pair, dlatego dla niej też mam upominek :-) 

AU-PAIR
Filiżanka ze spodkiem z motywem ludowym
Niestety nie mogę Wam pokazać na żywo tych prezentów, bo wszystko zamawiałam przez internet i jest w drodze do mnie. Myślę, że dokupię im jeszcze słodycze polskie. Zaplanowałam sobie, że każdy dostanie ode mnie po 2 rzeczy. Nie mam więc drugiej rzeczy dla host taty i dla au-pair... :( 
Ale jak coś wymyślę, to dopiszę do bloga!

A Wy jakie macie prezenty? Koniecznie dajcie znać, albo wklejajcie linki do bloga w komentarzach! Może ktoś podsunie mi jakiś pomysł na dwa pozostałe prezenty? :) 

4 komentarze:

  1. Też cały czas myślę o tej książce z przepisami! Czekam, aż dodasz zdjęcia na grupę haha
    Sama właśnie nie wiem co kupić dla hosta, dlatego chyba dam im jeden wspólny prezent z hostką.
    A dla au pair kupiłabym słodycze pewnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne prezenty :) a wyjazd już niedługo m szybko zleci :P

    OdpowiedzUsuń