niedziela, 9 sierpnia 2015

Coraz bliżej USA...

Do wyjazdu pozostało 7 dn!!!

Dzisiejszy post będzie taki totalnie wyluzowany. Do wyjazdu już blisko, ja powoli zaczynam zamykać poszczególne etapy mojego życia w Polsce. Mam dużo papierkowej roboty :) 
W ogóle to nagrałam vloga z informacjami na temat całego tego wyjazdu, których nie uwzględniłam na blogu i zastanawiam się, czy go nie wrzucić tutaj, ale nie wiem - jest ktoś chętny, kto chciałby to obejrzeć? Dajcie znać, czy ktoś jest zainteresowany moim uzewnętrznieniem się :D 

Na szczęście teraz jest taki czas, że już mi kryzys minął i bardzo cieszę się na ten wyjazd. W świadomości ciągle mam to, że za 7 dni zobaczę Nowy Jork, który dane mi było oglądać tylko na żywo albo w filmach. Niesamowite uczucie, że już za chwilę spełnią się moje marzenia, które gdzieś przez lata się klarowały i w końcu doczekają się realizacji. 

Ostatnie tygodnie spędzam z rodziną i znajomymi. Teraz jest taki czas, że chcę jak najwięcej czasu i uwagi poświęcić bliskim. W poniedziałek byłam z przyjacielem i dobrym kolegą w Łodzi na imprezie, opiliśmy mój wyjazd i obronę magistra. Krótki, spontaniczny ale jak najbardziej udany wypad :) 





Tak wyglądały piękne szoty, którymi rozpieszczał nas barman :D z uwagi na to, że impreza była w poniedziałek szoty były w promocji 1 za 2 zł :D 

Teraz pracuję nad tzw. PRE-DEPARTURE PROJECT, który jest obowiązkowy do zrobienia w mojej agencji tj. AuPairCare na czas szkoleń, które będą trwały 3 dni w New Jersey. Myślę, że następny post będzie właśnie o tym projekcie :) 

A na koniec jeszcze pochwalę się moim małym ZOO. Przed Państwem Snoop Dogg i Pussycat :D


Pozdrawiam ciepło! 

2 komentarze:

  1. Wrzucaj filmik - ja chętnie obejrzę ;) I koniecznie daj znać jak już będziesz na miejscu. Jestem ciekawa jak nasza okolica Ci się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo chętnie obejrzę filmik! Czekam również na relację jak już dojedziesz :) Ja swoją przygodę zaczynam 21 września, więc każda świeża informacja mi się przyda. Blog oczywiście dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :) http://mynamesdominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń