piątek, 14 sierpnia 2015

PRE-DEPARTURE PROJECT

HEJ!
Dzisiaj chciałabym pokazać moją pracę nad PRE-DEPARTURE PROJECT. Jest to obowiązkowy project, który muszą przygotować przyszłe au-pair, które są w agencji AuPairCare. Nie wiem jak jest w innych agencjach niestety, ale wydaje mi się, że tylko APC coś takiego wymyśliło.


Jest to projekt, który ma przedstawiać nas, nasz kraj, zwyczaje w kraju, święta oraz przede wszystkim skupiać się na dzieciach, tj. ich rozwój, umiejętności, nasze pomysły na zabawy, etc. Agencja każe spędzić nad tym min. 8 godzin. Ja spędziłam tydzień :D ale oczywiście z przerwami. Mój projekt ma 46 stron.
W Au Pair Handbook jest napisane, że to ma być również prezent dla przyszłej host family (nie jestem pewna, czy chce im to dawać :D) oraz że projekty będą omawiane podczas Orientation, które odbędzie się w pierwsze dni po przylocie.

Poniżej zamieszczę kilka stron z mojego projektu, wyłączając te, które zawierają jakieś prywatne informacje, ze względu na bezpieczeństwo. Może któraś z Was znajdzie jakąś przydatną wskazówkę jak to zrobić i na czym to polega. Chociaż szczerze mówiąc robiłam go intuicyjnie i nie jestem pewna czy to do końca właśnie o to chodzi :) 





















 Projekt zrobiłam w 100 % na komputerze programem PowerPoint, ponieważ moje zdolności artystyczne są na poziomie  -1500100900 :D 

2 komentarze:

  1. Super projekt! Może dostaniesz nagrodę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne to! Cieszę się jednak, że w APiA nie mamy takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń