środa, 4 stycznia 2017

Match #1 i #2

3 godziny po otwarciu mojego profilu dla rodzin trafiły mi się dwie rodzinki:

MATCH #1


Lokalizacja: Atlanta, GA
Dzieci: D14, C11, D9
Opis rodziny: rodzina żydowska, praktykująca... Dzieci zajęte: kosz, balet, cheerleading, jazda konna. Lubią się zdrowo odżywiać.


MATCH #2

Lokalizacja: Austin, TX
Dzieci: D9, D6
Opis rodziny: list taki sobie haha. Żadnych informacji konkretnych tylko takie pitu pitu że dziewczynki się kochają i lubimy spędzać razem czas. 


Wieczorem zadzwonię do rodzinki z Atlanty, bo w Atlancie jest całkiem spoko ( byłam tam na dwa dni i zapomniałam wstawić zdjęcia na bloga haha) i rodzina też wydaje się ok. Ale nie wiem nic o grafiku, zasadach, aucie itp. Poza tym różnice religijne mogą nas przerosnąć... :) A rodzince z Austin odmówiłam, bo już nie chcę być w Teksasie... :) chociaż Austin jest mega miastem (polecam każdemu wycieczkę do Austin, tutaj mała fotorelacja KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz