piątek, 6 stycznia 2017

MATCH #5, #6, #7, #8, #9

MATCH #5

Lokalizacja: Glen Head, NY
Dzieci: D8
Opis rodziny: dziewczynka adoptowana. Mieli au-pair z Polski. Grafik pełne 45h. Dziewczynka ma dużo zajęć dodatkowych, więc praca również w soboty. Hostka pracująca z domu i ograniczony dostęp do auta. Podziękowałam :)

MATCH #6


Lokalizacja: Bellevue, WA (10 min od Seattle)
Dzieci: D7, D5
Opis rodziny: w liście napisali chyba wszytko. Rodzina chińsko-amerykańska. Grafik: 7.30-9.30, 12-17.30. ok. 40h tygodniowo. Auto bez ograniczeń. Podziękowałam ze względu na lokalizację, nie chcę z jednej depresji wpakować się w drugą z powodu Waszyngtońskiego klimatu (tam pada deszcz 300 dni w roku).

MATCH #7

Lokalizacja: Chicago, IL
Dzieci: D4
Opis rodziny: rodzina z jedną dziewczynką, która jest bardzo zapracowana. Mają swoją firmę i praktycznie non stop są w powietrzu - latają do: Nowy Jork, Floryda, Cali i Waszyngton. W podróże najczęściej zabierają au-pair ze sobą. Pracujące dnie, noce, weekendy, święta. Podziękowałam :)

MATCH #8

Lokalizacja: Mill Valley, CA (okolice San Francisco)
Dzieci: C7, C4, D2
Opis rodziny: chyba hindusi. praca 45h tygodniowo, au-pair jest wolna między 10 a 15. Niestety takie maluchy nie dla mnie!

MATCH #9

Lokalizacja: Waltham, MA (okolice Bostonu)
Dzieci: D6, D2
Opis rodziny: Emigrowali z Serbii, są wykładowcami na Uniwersytecie Bostońskim. Przeprowadzili się niedawno z Colorado. ZA MAŁE DZIECI.

P.S. Rodziny nie czytają mojego profilu. Nie dość, że jest notatka, że chcę dzieci starsze, to w dodatku nie zauważają, że nie mam doświadczenia z takimi maluchami LOL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz