środa, 17 czerwca 2015

30 faktów o mnie w obrazkach

Dzisiejszy post będzie totalnie lajtowy ze względu na chwilę przerwy i oddechu od pisania pracy magisterskiej :) 
Poniżej znajdziecie 30 faktów w obrazkach, które opisują mnie, moje życie i moje otoczenie. Pomoże Wam to bliżej mnie poznać :) Czy któryś punkt pokrywa się z Waszymi? Koniecznie dajcie znać :)

1. Kocham kolor różowy! poniżej zdjęcie moich zakupów :D



2. Mam psa i kota.



3. Byłam 5 razy na spotkaniu Lednica2000.


 4. Moje ulubione perfumy, którym jestem wierna od lat to CK Eternity.
źródło: Internet.

5. Uwielbiam podróżować! 


 6. Miałam 3-miesięczne praktyki przy produkcji programy Żywyrap 2! 



 7. Uwielbiam żarty o blondynkach!

źródło: Internet.

8. Mam licencjat z finansów i rachunkowości.


9. Uwielbiam kawę <3 


10. Moje ulubione owoce to truskawki.


11. Od kiedy pamiętam słuchałam RAPU. 

 

12. Moi ulubieni raperzy.

Gangstarr


13. Jestem uzależniona od make-upu! Ciągle kupuję nowe kosmetyki! 


14. Spotify to najlepsze, co człowiek mógł dla mnie wynaleźć! 
źródło: Internet.
15. Od ponad 2 lat nie oglądam ani nie posiadam TV.

źródło: Internet.
16. Nie cierpię złotej biżuterii.

źródło: Internet.
17. Mój absolutny ideał mężczyzny 

Jason Statham <3
18. Wierzę w przyjaźń damsko-męską.



19. Absolutnie przeraża mnie bułgarska muzyka! 




20. Najlepsza piosenkarka według mnie.


źródło: Internet.
21. Moje ulubione filmy.

źródło: Internet.

źródło: Internet.

22. Bardzo lubię spać! 


23. Bardzie NIE LUBIĘ zimy... :(


24. Nie zliczę ilości koncertów na jakich byłam :)


25. Prawo jazdy mam od 7 lat.


26. Umiem grać na gitarze, jestem samoukiem :) 


27. Mam tatuaż na nadgarstku 


28. Państwa w jakich byłam:

Niemcy
Węgry
Austria
Serbia
Słowacja
Czechy

Bułgaria

29. W klasie maturalnej wyjechałam do Niemiec na wymianę młodzieży :)

Starówka w mieście Augsburg, Niemcy

30. Uwielbiam polskie morze! I wszystko co jest związane z wodą i pływaniem :) 




*** KONIEC ***

7 komentarzy:

  1. Zimę to będziesz musiała polubić :p

    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. Mam kota
    3. Chętnie sprawdzę i Lednicę, i Przystanek Jezus
    4. Jeśli CK Eternity mają słodki zapach to taki lubię najbardziej u kobiet :D
    5. Tylko aktywny wypoczynek :P
    10. Truskawki? Nie mogę się doczekać czerwca :]
    15. Uwielbiam oglądać dobre filmy, tv rzadko kiedy
    16. Srebro bardziej mi się podoba
    17. Też go lubię. Nowocześniejszy wersja Seagal'a
    22. Szczególnie jak ktoś jest nocnym markiem :P
    29. Po 3 miesiącach nauki niemieckiego wyjechałem na tygodniowa wymianę
    30. Uwielbiam Bałtyk bo ma tylko 8 promili soli :]

    + Za ciekawy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adam, niemieckiego uczyłam się z 11 lat, do tej pory go nie umiem :D Eternity są najpiękniejsze na świecie, myślę, że w USA są one dostępne w każdej drogerii, więc polecam sprawdzić zapach. Natomiast na truskawki jest teraz sezon, więc się opycham!!! <3 ciekawe, jak smakują amerykańskie truskawki :)

      Usuń
    2. Amerykańskie smakują prawie tak samo jak nasze :D

      Usuń
  3. Fajny post! :)
    Truskawki <3 i prawo jazdy mam od 4 lat :P

    OdpowiedzUsuń