piątek, 10 kwietnia 2015

Interview

Witajcie!
Za chwilę opiszę jak wyglądało interview, piszę z auta pod agencja :D dziewczyny ostrzegam pod Proworkiem nie ma miejsca żeby zaparkować! :p
Tak więc wywiad przeprowadziła Pani Paulina, zaczynając od kilku pytań po polsku a następnie kilkanaście po angielsku. Pamiętajcie - NIE MA SIĘ CZYM STRESOWAĆ! Atmosfera była miła i przyjemna, aż w szoku byłam słuchając siebie że mój angielski jest taki płynny :D (w podświadomości siedzi mi że zaliczyłam regres).
Pytania jakie się pojawiły:
-Dlaczego chcesz wyjechać jako au-pair?
-jakie posiadasz cechy, które pozwolą być au-pair?
-czy wyjechałaś kiedyś na dłużej?
-Jak sobie poradzisz kiedy dopadnie Cię tęsknota?
-co zrobisz kiedy nie będziesz mogła się dogadać z rodzina?
-jak się czujesz prowadząc auto?
Pani Paulina wszystko skrzętnie notowała. Po przeprowadzeniu rozmowy był czas na zadawanie pytań-miałam kilka, na wszystkie otrzymałam wyczerpującą odpowiedź. W tym miejscu muszę pochwalić Prowork-do tej pory byłam i jestem nadal bardzo zadowolona.
Dzisiaj Pani Paulina uzupełni moją aplikację i wyśle zgłoszenie do AuPairCare. Oni ją sprawdzą i jeśli będą mieli pytania, będą się ze mną kontaktować. Jeśli nie będą mieć-mam czekać na cudownego maila o treści "your application has been approved" <3 ...

1 komentarz:

  1. Jeżeli ktoś zamierza szukać pracy w Stanach Zjednoczonych to na pewno musi umieć język angielski na dość wysokim poziomie. Dlatego ja uczę się również wielu słówek z mp3 https://www.jezykiobce.pl/s/162/angielski-slowka-mp3 ponieważ taka forma nauki jest dla mnie zdecydowanie najlepsza.

    OdpowiedzUsuń