sobota, 25 kwietnia 2015

Rozmowa z host family - Match #2

Właśnie jestem po rozmowie z rodziną numer 2, którą opisałam TUTAJ.
I powiem Wam, że rada "daj szanse wszystkim rodzinom" jest kluczem do sukcesu.
To co z pozoru wydaje się być beznadziejne może się później okazać czymś fantastycznym!
Rozmowa była cudowna, rozmawiałam z matką dziewczynki, zadawała mi dużo pytań, dużo opowiadała o rodzinie, o okolicy, o tym co lubią robić... Dużo się śmiałyśmy, mamy podobne poczucie humoru. 
Czuję, że to może być Perfect Match <3 ale nie ma co się ekscytować. Będę obserwować i analizować :)

EDIT EDIT EDIT!!!
Sprawa wyjaśniła się sama, rodzinka skumała się z inną dziewczyną z Proworku (o tyle dobrze, że to Polka) :)
trochę smuteczek... ale widocznie, nie byłabym tam szczęśliwa i czeka na mnie coś lepszego! :)

11 komentarzy:

  1. No to nieźle mnie zaskoczyłaś bo rodzina wydawała sie z lekka crazy :D
    Rozmawiałaś z tą prawdziwą matką czy 19 ciotką xd?
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tą prawdziwą biologiczną :D
      ciocia zabawiała dziewczynkę obok.
      Właśnie to jest dowód na to, jak pierwsze wrażenie może zgubić :D

      Usuń
  2. W sumie może być całkiem spoko z taką rodzinką. Jak będziesz chciała gdzieś wyjechać, czy coś, to zawsze będzie ktoś kto się może małą zająć (babcia, ciotka, itd.). No i jeden dzieciaczek w fajnym wieku tylko :D Również trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i fajne jest to że osoby w domu są w wieku 17, 19, 24, 25, 27 :D najstarsza babcia jest może przed 50tką. Na pewno bym się z rówieśnikami nie nudziła :D

      Usuń
  3. uuu no nie pomyślałabym , że tak się to rozwinie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie! Ciągle wysyłają mi jakieś nowe zdjęcia domu, potencjalnie mojego pokoju, dziewczynki, zdjęcia z balu ukończenia szkoły ich siostry który był w piątek, zdjęcia ogródka, samochodu, zdjęcia z wakacji z Karaibów, gdzie jeżdżą co roku :D
      sama jestem w szoku :)

      Usuń
    2. czujesz ,że to może byc twoj pm? :)

      Usuń
    3. jak najbardziej! :) ale jeszcze mam czas na podjęcie decyzji, więc jestem ostrożna :)

      Usuń
    4. a co z tą pierwszą rodzinką ?

      Usuń
    5. staty niestety nie czuję ich :) są bardzo fajni i mili, ale no nie dla mnie :)

      Usuń