czwartek, 16 kwietnia 2015

Match #1 - Nowy Jork

Witajcie!
APC działa naprawdę szybko! Wczoraj otworzyli mi pokój dla rodzin, dzisiaj już mam pierwszy match!

Rodzice:
Samotna matka

Dzieci:
dziewczynka (10), chłopiec (7)

Zwierzęta: 
kot

Lokalizacja:
Port Washington, Nowy Jork

Z opisu wynika, że to bardzo umuzykalniona rodzinka, dzieci tańczą, śpiewają i biorą udział w przedstawieniach. Ponadto dużo jeżdżą na nartach. W opisie również jest, że mają bardzo dużą rodzinę, często spędzają z nimi czas!
Zdjęcia - śliczna host mama <3

Zaraz do niej napiszę maila i zobaczymy jak to będzie wyglądało.
Generalnie, jaram się jak pochodnia :D
Edit:  mailowalam wczoraj z host mamą, dała mi od razu maila do ich obecnej au-pair, która jest Polką :D bardzo ciepło o nich pisała, przedłużyła z nimi program o kolejny rok ;) jestem z nimi umówiona na skype w niedzielę ;)

5 komentarzy:

  1. Gratuluje pierwszej rodzinki!! Wiek dzieci idealny ;p Mówiłam, że u ciebie to jedna za drugą będzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. no powiem Ci, że sama jestem zaskoczona :) masz rację, wiek idealny <3
    a u Ciebie jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cisza, cisza i jeszcze raz cisza, ale już chyba powoli zaczynam się przyzwyczajać ;d Koniecznie daj znać jak poszło no rozmowie! ;D

      Usuń
  3. Gratulacje :) szybki pierwszy match ;) zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No! Gratulacje, dziś rozmowa, czekam na wrażenia! :)
    Tak jak mówi Ola wiek cudowny i podobno samotne matki to super osoby są, zazwyczaj :D
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń