poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Match #4 - Minnesota

Cześć!
Na moim profilu pojawiła się nowa rodzinka.

Rodzice:
host mama - prawnik
host tata - prawnik

Dzieci:
dziewczynka (6)
dziewczynka (3)

Lokalizacja:
przedmieścia Minneapolis, Minnesota


Praca:

Dziewczynki chodzą już do szkoły i do przedszkola. Dodatkowo uczęszczają na jakieś zajęcia. Rodzina obecnie mieszka na przedmieściach Washington DC, ale od czerwca przeprowadzają się w okolice Minneapolis. 
Ich pierwsza au-pair pochodzi z Francji. 
Brak informacji o schedule. 


Jakoś mam zawiechę... 



EDIT: 

Zobaczcie, jakie tam są piękne domki! 








20 komentarzy:

  1. Wiek dzieci fajny ale jakoś miejsce mnie nei przekonuje :) Napisali chociaż?
    I co z rodziną #2 :) ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce ładne, ale jest tylko Minneapolis najbliżej...
      Z rodziną #2 mam cały czas kontakt, ale dostałam cynk z Proworku, że interesują się również jakąś inną kandydatką, którą są skłonni wybrać, więc zamuliłam, bo chciałam do nich jechać :P

      Usuń
    2. No właśnie więc nie ma się nawet gdzie ruszyć..
      O kurcze, to słabo :( Może ta dziewczyna nie będzie chciała do nich jechać!

      Usuń
    3. no jedyna rozrywka to jezioro i Minneapolis :D słabo!
      A gdzie moja Kalifornia? :( :P

      Usuń
    4. Pewnie tam gdzie moja... :( :P

      Usuń
    5. W końcu się znajdą! :D

      Usuń
    6. no ale żeby chociaż jedna się pojawiła noo :D to nie, dowalają mi same takie, gdzie są zimy :<

      Usuń
    7. skąd ja to znam, miałam 21 północy i dopiero teraz jedne Hawaje się pojawiły

      Usuń
    8. z każdą z tych 21 rodzin rozmawiałaś?

      Usuń
    9. Nie no skąd, miałam taki okres, że pojawiały się codziennie albo nawet 3 rodziny jednego dnia, nie ogarnęłabym tego :P. Rozmawiałam z trzema a z jedną dwukrotnie. Jak z góry wiedziałam, że nie jestem zainteresowana to od razu pisałam maila. Teraz będę mieć skp z Hawajami, więc będą moją 4 rodziną, którą się zainteresowałam.

      Usuń
    10. najgorsze jest to, że nie wiadomo co nas czeka! I tak bardzo trudno podjąć decyzję! a jeszcze gorzej jak się na coś napalisz i zostawią Cię z niczym... :(

      Usuń
    11. Noo to musi być najgorsze, wydaje Ci się że rodzina Cię chce, a nagle się okazuje że podobne odczucia miało pewnie 10 innych Ap z którymi gadali, no i wybierają kogoś innego ;/

      Usuń
  2. U mnie by odpadli za lokalizację :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miejsce nienajgorsze, tuż nad jeziorem, oglądałam w googlemaps, dużo ładnych domków, ale to takie nie wiem... jakoś bez fajerwerków. Umówię się z nimi na Skype i zobaczymy, od razu napisali maila :)

      Usuń
  3. Te domki wyglądają jak z programu "Dom nie do poznania" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okolice Jeziora Minnewashta :D zobacz jak tam pięknie <3

      Usuń
    2. Połaziłam na google maps. Jak zrzuciłam ludzika na ulice to jako pierwsza pokazała mi się jakaś rozwalona szopa :/ Ale jak odwróciłam to już było ładnie :D Taki niepozorny region, a faktycznie jest ślicznie!

      Usuń
  4. hmm ta lokalizacja. To dopiero 4 match , będzie ich jeszcze więcej! :P

    OdpowiedzUsuń