poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Match #2 - New Jersey

Przenosimy się do New Jersey, zawsze z NJ kojarzy mi się właśnie ta scena - Jay i Cichy Bob (kliknij tutaj, aby przypomnieć sobie ze mną tę scenę)  :D do rzeczy:

Rodzice:
Cholera wi... :D w domu mieszka matka, babka, dwie ciocie i dwóch wujków

Dzieci:
PRZEPIĘKNA DZIEWCZYNKA (mulatka) 3 lata

Zwierzęta:
Pies

Lokalizacja:
Flemington, New Jersey

Praca:
Od poniedziałku do piątku gdzieś od 7.30 do 17.30, każdy weekend wolny. Mają podobno wielki dom z basenem i jakieś pomieszczenia w domu, które służą do relaksu :D dają au-pair również auto. W aplikacji podobno wpisali, że są aktywni sportowo,choć nie widzę tego po zdjęciach ;D

O dziewczynce: chodzi na taniec i na gimnastykę, au-pair może korzystać w tym czasie z silowni jest to w tym samym budynku. Nice  :D ta mala wyglada na wesole dziecko, lubi sie przebierać i uwielbia księżniczki.
Napisali mi od razu maila po zmatchowaniu, tylko bez kitu nie ogarniam kto jest kto w tej rodzinie :D

EDIT:
Mailowałam trochę z tą ciotką (która ma 19 lat) i się dowiedziałam wielu ciekawych rzeczy. Np. to że 27-letnia matka ten dziewczynki nie ma kontaktu z ojcem i w ogóle nie jest zbytnio odpowiedzialna... dlatego opiekę nad dziewczynką przejęła 19-letnia ciotka, (która mnie de facto interviuje:D ) nie wiem co to za rodzinka, ale średnio mi się podobają. Wszyscy tam są co prawda w moim wieku - może byłoby fajnie tak z rówieśnikami mieszkać, ale mieszka z nimi babcia, która jest "głową rodziny" (już widzę, jak stoi nade mną z jakąś chochlą i mi prawi kazania) nie no, jakoś jestem na nie... dziwne to wszystko, podejrzane... :D

Da się zrobić tak, żeby ta rodzinka stała się rodziną widmo? :D

4 komentarze:

  1. A daj spokój, jeszcze maila mi napisała ciotka dziecka a nie matka i dodała kontakt do jakiejś typiary z Serbii, która mieszka niedaleko i jest przyjacielem rodziny :D nic z nich nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah teraz to ja tez nic nie rozumiem już totalnie, szaleńcy z nich! ahha

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń