poniedziałek, 18 maja 2015

Match #10

New York, New York
 
 
Rodzice:
HM - samotna matka (pracuje w finansach, głównie w domu)
HD - mieszka gdzieś w pobliżu

Dzieci:
chłopiec (15)
chłopiec (12)
dziewczynka (10)

Lokalizacja:
Mt. Kisco, New York 
 
Zwierzęta:
2 psy mieszańce sznaucera
 
Praca:
Głównie posłać dzieci do szkoły ze śniadaniem, odebrać ze szkoły i porozwozić po zajęciach. Praca również w weekendy.  HM pracuje w domu, ale napisała, że ma to się zmienić w przyszłości. Zależy jej by au-pair była elastyczna, ponieważ zajęcia dzieci zmieniają się w czasie, więc schedule nie będzie raczej stały. Do obowiązków au-pair należy sprzątanie, odkurzanie, gotowanie, robienie zakupów, mycie podłóg, sprzątanie pokoju dzieci, pranie (mhm i co jeszcze?). Dzieciaki czasami są u ojca (głównie w weekendy) więc au-pair jest zobligowana do pracy również tam. W mailu napisała, że obecna au-pair z Brazylii kończy swój pobyt wcześniej, ze względu na jakieś tam sprawy rodzinne. Mieli au-pair z Polski!! 

W profilu mają również zdjęcia domu i pokoju (bez fajerwerków). Nic nie napisali o samochodzie. 

Do NYC jest godzinka pociągiem, więc nie najgorzej. Ale średnio lubię współpracować z nastolatkami. Pamiętam siebie w tym wieku, jak hormony we mnie buzowały a ja już jestem chyba za stara na afery i histerie :D chociaż wiadomo, nie można uogólniać. 

W każdym bądź razie wszystkie rodziny wypadają tak blado na tle mojej Virginii. Nawet to, że blisko NYC im nie pomaga :D

4 komentarze:

  1. Wiek pośredni , ja wolę mniejsze dzieci :P Ty już 10 match a ja 1 :D idziesz jak burza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a co to za matche... :/ musze ponarzekać :D
    ja też wolę mniejsze, nie lubię takich "starszaków" :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha widzę, jak dziewczyny mają po kilkadziesiat matchy i tak sobie spokojnie wybierają :D Mój pierwszy match okazał się PM i nawet nie martwie się o miejsce, ktore nie jest jakieś najlepsze, ale o to, ze rodzinka jest świetna <3 Powodzenia w dalszym szukaniu i zachęcam do czytania na temat mojego wyjazdu :D Pinch-of-art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodaję bloga do ulubionych <3 u mnie 8 okazał się PM i jestem przeszczęśliwa! Choć miałam dużo wątpliwości ale tylko co do lokalizacji. Natomiast rodzinka bardzo podobna do mnie i wierzę, że będę tam się dobrze czuć :)

      Usuń