niedziela, 3 maja 2015

Match #6 - Nowy Jork

Zacieramy Wschodnie Wybrzeże! :D


Rodzice:
HM - asystentka nauczyciela
HD - bankier (czyżby Wilk z Wall Street? :D )

Dzieci:
Dziewczynka (10)
Dziewczynka (8)
Chłopiec (5)

Lokalizacja:
Scarsdale, New York

kliknij w obrazek, aby powiększyć

Praca:
Nie więcej niż 45 godzin tygodniowo. Najczęściej au-pair zaczyna pracę od ok. 15 - kiedy dzieci kończą swoje zajęcia w szkole i zaczynają swoje zajęcia pozalekcyjne czyli: piłka nożna, zajęcia z aktorstwa, pływanie i Taekwondo. PRACA W WEEKENDY bo hości lubią sobie pójść na randkę w soboty!

EDIT : 
Szczegółowy schedule:

Poniedziałek 15-20
Wtorek 15-22
Środa 15-19
Czwartek 15-20
Piątek 15-19
Sobota 17-23
Trochę licho, nie?

Lokalizacja marzenie, 35 minut do Manhattanu, ale co z tego, jak większość czasu bym pracowała +te weekendy? :P Aha i chcą kogoś dopiero od października co mi średnio pasuje....
Ale postanowiłam dać szanse każdej rodzinie (która ma w miarę normalną lokalizację).

Jestem za stara już (25 lat), żeby porzucić dotychczasowe życie w Polsce i wyjechać na rok do miasta, gdzie nic się nie będzie działo. Jak ja był miała wyjechać gdzieś, gdzie jedyną rozrywką będą dzieci i konie albo kozy, to już wolę zostać tu i robić karierę :)

7 komentarzy:

  1. "Nie więcej niż 45 godzin tygodniowo" - nawet jakby chcieli to nie może być więcej :D W sumie nie jest źle - możesz się wysypiać do 15, więc nie będzie problemów z nocnymi wypadami :) + do 15 możesz zwiedzać/ iść na zajęcia, itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko te ich randki sobotnie... napisali "My husband and I like to go out for a date night most Saturday nights." :(

      Usuń
    2. Beznadziejnie pracować w prawie każdą sobotę wieczór :/

      Usuń
    3. no właśnie przypał straszny! Poprosiłam ich o dokładny schedule, zobaczymy co odpiszą :)

      Usuń
  2. Łooo idziesz jak burza z tymi matchami! :P kurcze praca w soboty wieczorem to chyba nie jest marzenie au pair. Noo ale czekaj na schedule :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak mi się wydaje że to mało :D może się stałam zbyt zachłanna... :P wiesz no 1 czy 2 soboty w miesiącu mogłabym przeżyć, ale jak tak ma wyglądać każda, to co mi po tym, że NYC blisko? :/

      Usuń
    2. Gdzie mało , ja czekam dopiero na 1 nie wiem czy będzie :D No właśnie jak tak ma wyglądać każda sobota to ja chyba bym zrezygnowała z nich :P ale NYC blisko :) może inne matche okażą się lepsze! Tego Ci życzę! ;)

      Usuń