piątek, 15 maja 2015

Match #9

Po co komu California, jak jest Nowy Jork? :P

Rodzice: (piękni jak z obrazka)
HM - pracuje w telewizji!
HD -  pracuje w reklamie

Dzieci:
dziewczynka (10)
chłopiec (7)
chłopiec (3)

Lokalizacja:
Hastings on Hudson, New York

Praca:
Szukają au-pair, która będzie pracowała więcej niż 45 godzin! To mnie najbardziej uderzyło. Oczekują również, że au-pair będzie elastyczna dla ich rodziny. Szukają osoby z pozytywnym nastawieniem do życia, kreatywnej i aktywnej, która nie będzie bała się zostawać z dziećmi samej. Pracujące noce! Starsze dzieci ogarniają się same, najmłodszego trzeba w tym wyręczać (z racji wieku). Najmłodszy również chodzi 3 razy w tygodniu do przedszkola. Oczekują również pomocy w obowiązkach domowych na zasadach jak każdy domownik.

Lubią podróżować i spędzać czas w NYC. Często gdzieś wychodzą, zwłaszcza w weekendy - au-pair jest mile widziana.

Pomimo tego, że lokalizacja idealna (20 minut do Nowego Jorku) to jestem już na nie, ze względu na ponad 45 godzin pracy.

Na profilu mają UWAGA aż 3 zdjęcia!

Na razie poprosiłam ich o dokładny schedule oraz zaproponowałam rozmowę na Skype w weekend.

Wiecie co? To jest mój dopiero (albo już) 9 match a ja już jestem wypompowana tym szukaniem rodziny. Ciągle te same pytania, ciągle poznawanie nowych rodzin od nowa, poświęcony czas na zaprzyjaźnianie się z rodzinami... wyczerpujący proces.

Mam nadzieję, że z Virginią coś wyjdzie (tam jest praca ok 35 godzin w tygodniu, dzieciaki duże, chodzą do szkoły). Ale okaże się to w sobotę.

6 komentarzy:

  1. trzymam kciuki za Virginię, rodzinom wyzyskującym AP jak tylko się da mówimy stanowcze NIE!

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiam się, kiedy miałabym na zajęcia chodzić przy "more than 45 hours" ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Może "more than 45 hours" przez pracujące noce. Dzieciaki i tak w nocy śpią, a może extra kasa będzie przez to co tydzień wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o tym nie pomyślałam :D ale kurde weź tu jeszcze po nocy dzieciorów pilnuj :P

    OdpowiedzUsuń
  5. 45h + 3x NIE :)
    Trzymam kciuki za Virginię! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. więcej niż 45 h chyba zwariowali niee dajmy się ;) Trzymam kciuki! :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń