poniedziałek, 11 maja 2015

Rozmowa z host rodzinką #8

Hej!
W sobotę umówiłam się z rodzinką numer 8 na rozmowę - szczegóły tutaj KLIK. Pierwsza rodzinka, która przyszła punktualnie! A nawet na moją prośbę byli wcześniej! 
I powiem Wam, że jestem zachwycona!!! 
Rozmawialiśmy 2 godziny dosłownie o wszystkim. O zasadach panujących w domu, o jedzeniu, o zachowaniu dzieci o okolicy, O WSZYSTKIM! 

Warunki pracy w szczegółach:
praca od ok. 7 do 9 rano. Przygotować śniadanie, dopilnować, żeby dzieci się ubrały, umyły zęby i odprowadzić je na przystanek. Od 9 mam czas wolny dla siebie, na zajęcia lub na jakieś tam pranie dzieci, sprzątanie pokoju. 
Chłopcy wracają do domu ze szkoły ok. 16. Później dopilnowanie, żeby odrobili pracę domową i zabawa. Hości wracają do domu ok. 18-19 i wtedy wspólnie przygotowujemy obiad. Au-pair pracuje do 21, ale ze świadomością, że rodzice są pod ręką. 

Z minusów:
- curfew na auto (do północy musi być w domu)
- dokładanie się z kieszonkowych na paliwo
- pokój au-pair z łazienką - współdzieloną z dziećmi

Więcej minusów nie widzę. Za to widzę same plusy :D od razu po rozmowie podali mi maila do obecnej au-pair z Meksyku - wymieniłam z nią kilka maili. A dziś napisali, że chętnie by jeszcze ze mną porozmawiali na Skypie. To chyba dobrze wróży :) 
Trzymajcie kciuki, bo bardzo mi się podobają! :)

12 komentarzy:

  1. Super! Trzymam kciuki! :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też będę trzymać! Mój stracony match jednak się odezwał, więc może będziemy mieszkać blisko siebie ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli wszystko idzie w dobrym, cudownie! powodzenia z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! jutro mam rozmowę z ich obecną au-pair a po rozmowie mam zadzwonić do hosta :D dzisiaj mi napisał, że prawdopodobnie chcieliby się zmatchować :D <3 ale ja najpierw muszę zrobić research u au-pair!

      Usuń
  4. To super!! Trzymam mocno kciuki w takim razie żeby wszystko dobrze poszło! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalifornia to to nie jest, ale są tacy wspaniali <3 jaram się :D

      Usuń
    2. No ja miałam tak samo, że w sumie to nie jest stan moich marzeń, ale rozmowa rozwiała wszystkie wątpliwości! Chyba szykuje się PM!! :D

      Usuń
    3. nie odzywają się od wczoraj :(

      Usuń
  5. Na szczęście masz dwóch chłopaków, więc nie będą przesiadywać w łazience :D A z curfew na auto może z czasem odpuszczą, jak zobaczą że jesteś odpowiedzialna, itd. (jak au pair jest spoko to możesz jakoś wypytać o to). Trzymam kciuki, żeby się udało, bo widać, ze załapałaś fajny kontakt z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi powiedzieli, że do północy a ich obecna au-pair, że do 1 w nocy, więc jest szansa na zmiany :D

      Usuń