środa, 6 maja 2015

Match #7 - Virginia

Wschodnie Wybrzeże lubi Europejki :D


Rodzice:
HM - lobbista ( nie wiem kto to)
HD - jakiś vice president międzynarodowego biznesu

Dzieci:
2 chłopców (14 i prawie 13)

Lokalizacja:
Alexandria, Virginia

z tego miejsca pragnę pozdrowić niżej wymienioną bloggerkę :D

Praca:
Ani słowa o schedule. Generalnie szukają Rysia taxi drajwera, dzieciaki pływają, grają na instrumentach, grają w piłkę nożną i uprawiają jakieś karate czy coś.
HM lubi gotować, a HD ma jakiś zespół muzyczny :D
Po zdjęciach widać, że to ładna rodzinka. Mieli 10 au-pair, głównie z Europy, jedną z Brazylii i jedną z Turcji. Au-pair z Niemiec po zakończeniu programu była u nich 5 razy !!!
Teraz mają jakąś z Czech, która przedłużyła z nimi program o rok i kończy swój pobyt w sierpniu (co mi bardzo odpowiada). Mieszkają 15 minut od Waszyngtonu i gdzieś w pobliżu mają stację kolejową do NYC (podróż zajmuje ok 4 h). Napisali maila, przed chwilą im odpisałam z propozycją rozmowy na Skype. Czyżby szczęśliwa siódemka? :D

Aktualizacja:
Wczoraj również rozmawiałam z HM z rodziny numer 6  więcej szczegółów TUTAJ. Rozmowa trwała 27 minut bo ona taka bardzo zapracowana i ona nie ma czasu <sarkazm>. I wiecie co mi się nie spodobało? To, że ona w trakcie rozmowy, kiedy ja się produkowałam o doświadczeniu z dziećmi, ONA PRZEGLĄDAŁA SOBIE SWÓJ TELEFON! 

W ogóle, bez komentarza. Napiszę im dzisiaj, że nie będziemy razem :D

6 komentarzy:

  1. <3 Virginia
    Jak będzie pm z tą Virginią to koniecznie Cię odwiedzę ( o ile sama znajde pm:P) i zobaczę co tak z uporem maniaka odrzucałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj ta Virginia prześladuję chyba każdego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Siódemki zawsze szcześliwe <3
    Oh ta Virginia raj dla au pair!

    OdpowiedzUsuń